Čepice Fjällräven Singi Balaclava Cap - Dark Olive

Kód: F77291-633
Značka: Fjällräven
1 390 Kč 1 149 Kč bez DPH
Vyprodáno
Položka byla vyprodána…

Praktická a pohodlná čepice s integrovanou kuklou z pevného žebrového úpletu ze směsi vlny a polyamidu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Praktická a pohodlná čepice s integrovanou kuklou z pevného žebrového úpletu ze směsi vlny a polyamidu. Kožené logo na kšiltu.

Praktická a pohodlná čepice s kuklou. Žebrový úplet z pevné směsi vlny a polyamidu, který odvádí vlhkost a hřeje, i když je vlhký. Lze ji snadno přizpůsobit počasí; buď ohrnete dolní díl nahoru a použijete ji při vyšších teplotách jako čepici, nebo jej rozbalíte, abyste si chránili bradu a tváře v chladném a větrném počasí. Malé kožené logo na kšiltu.

  • SKU: F77291
  • Rod: Unisex
  • Concept: Trekking
  • Hmotnost: 110 g
  • Spotřební materiál: Polyamid, Vlna
  • Vnější materiál: 80% Vlna, 20% Polyamid
  • Obsahuje jiné textilní části živočišného původu: Ano

Doplňkové parametry

Kategorie: Outdoor čepice
Záruka: 2 roky
Značka: Fjällräven
Barva: Zelená, Dark Olive
Materiál: Vlna
#sizes_table#: /tabulka-velikosti-fjallraven/
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Fjällräven_logo

Společnost Fjällräven pochází z malého městečka Örnsköldsvik ve Švédsku, kde se hory a lesy setkávají s mořem, a je výrobcem outdoorového oblečení a vybavení, jehož cílem je zpřístupnit přírodu. V pravém švédském stylu se zaměřujeme na jednoduchost a praktičnost a máme maximální respekt k životnímu prostředí.

To je to, co děláme:

  • Vyvíjíme funkční, odolné a nadčasové outdoorové vybavení
  • Chováme se zodpovědně k přírodě, zvířatům i lidem
  • Inspirujeme a rozvíjíme zájem o život v přírodě

Společnost Fjällräven se zrodila z vize jednoho muže: vize zpřístupnit přírodu více lidem. Åke Nordin se narodil v roce 1936 v Örnsköldsviku na švédském pobřeží.  A právě při jednom z jeho mnoha dobrodružství se hluboko v Åkeho mysli zrodilo semínko společnosti Fjällräven.

Nápad vznikl z nutnosti: vytvořit batoh, který by pohltil vybavení, ale pohodlně seděl na zádech. Åke věděl, že musí existovat nějaký způsob. S matčiným šicím strojem a otcovým nářadím vytvořil Åke ve sklepě batoh s dřevěným rámem. A s ním bylo semínko ušito. O deset let později, v roce 1960, ve stejném sklepě založil Åke společnost Fjällräven a uvedl do prodeje svůj první výrobek. Hádejte, co to bylo? Ano, batoh; tentokrát s hliníkovým rámem. Během 60. a 70. let se sortiment výrobků Fjällräven výrazně rozšířil o stany, spací pytle, bundy a kalhoty, a to díky Åkeho tvrdohlavému přesvědčení, že vždy musí existovat způsob - praktické řešení. Bunda Greenland, péřová bunda Expedition a batoh Kånken se staly určujícími výrobky. Prakticky každý druhý Švéd, od zapáleného trekaře po nadšeného milovníka přírody, nosil a důvěřoval značce Fjällräven.