Kšiltovka FJÄLLRÄVEN Vidda Cap - Dark Olive

Kód: F77357-633/S/M F77357-633/L/XL Zvolte variantu
Značka: Fjällräven
1 090 Kč 901 Kč bez DPH
Vyprodáno Skladem v eshopu (2 ks) Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
- 25.11.2024 Zvolte variantu

 Klasická čepice z materiálu G-1000® , která má odvětrávací otvory a nastavování vzadu. Vepředu ji zdobí malé kožené logo Fjällräven.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Klasická čepice z materiálu G-1000® , která má odvětrávací otvory a nastavování vzadu. Vepředu ji zdobí malé kožené logo Fjällräven.

Které kšiltovky jsme si oblíbili a je mezi nimi i VIDDA CAP? Mrkněte na článek na www.BUSHCRAFTportal.cz

  • Rod: Unisex
  • Hmotnost: 80 g in size M
  • Spotřební materiál: G-1000
  • Vnější materiál: G-1000® Original: 65% polyester, 35% cotton

Doplňkové parametry

Kategorie: Outdoor kšiltovka
Záruka: 2 roky
Značka: Fjällräven
Barva: Zelená, Dark Olive
Materiál: Polyester, G1000, Bavlna
#sizes_table#: /tabulka-velikosti-fjallraven/

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Fjällräven_logo

Společnost Fjällräven pochází z malého městečka Örnsköldsvik ve Švédsku, kde se hory a lesy setkávají s mořem, a je výrobcem outdoorového oblečení a vybavení, jehož cílem je zpřístupnit přírodu. V pravém švédském stylu se zaměřujeme na jednoduchost a praktičnost a máme maximální respekt k životnímu prostředí.

To je to, co děláme:

  • Vyvíjíme funkční, odolné a nadčasové outdoorové vybavení
  • Chováme se zodpovědně k přírodě, zvířatům i lidem
  • Inspirujeme a rozvíjíme zájem o život v přírodě

Společnost Fjällräven se zrodila z vize jednoho muže: vize zpřístupnit přírodu více lidem. Åke Nordin se narodil v roce 1936 v Örnsköldsviku na švédském pobřeží.  A právě při jednom z jeho mnoha dobrodružství se hluboko v Åkeho mysli zrodilo semínko společnosti Fjällräven.

Nápad vznikl z nutnosti: vytvořit batoh, který by pohltil vybavení, ale pohodlně seděl na zádech. Åke věděl, že musí existovat nějaký způsob. S matčiným šicím strojem a otcovým nářadím vytvořil Åke ve sklepě batoh s dřevěným rámem. A s ním bylo semínko ušito. O deset let později, v roce 1960, ve stejném sklepě založil Åke společnost Fjällräven a uvedl do prodeje svůj první výrobek. Hádejte, co to bylo? Ano, batoh; tentokrát s hliníkovým rámem. Během 60. a 70. let se sortiment výrobků Fjällräven výrazně rozšířil o stany, spací pytle, bundy a kalhoty, a to díky Åkeho tvrdohlavému přesvědčení, že vždy musí existovat způsob - praktické řešení. Bunda Greenland, péřová bunda Expedition a batoh Kånken se staly určujícími výrobky. Prakticky každý druhý Švéd, od zapáleného trekaře po nadšeného milovníka přírody, nosil a důvěřoval značce Fjällräven.