Kšiltovka FJÄLLRÄVEN Vidda Cap - Deep Forest
Kód: F77357-662/S-M F77357-662/L-XL Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Klasická čepice z materiálu G-1000® , která má odvětrávací otvory a nastavování vzadu. Vepředu ji zdobí malé kožené logo Fjällräven.
Které kšiltovky jsme si oblíbili a je mezi nimi i VIDDA CAP? Mrkněte na článek na www.BUSHCRAFTportal.cz
- Hmotnost: 80 g in size M
- Spotřební materiál: G-1000
- Vnější materiál: G-1000® Original: 65% polyester, 35% cotton
Doplňkové parametry
Kategorie: | Outdoor kšiltovka |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Značka: | Fjällräven |
Barva: | Šedá, Dark Grey |
Materiál: | Polyester, G1000, Bavlna |
#sizes_table#: | /tabulka-velikosti-fjallraven/ |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Společnost Fjällräven pochází z malého městečka Örnsköldsvik ve Švédsku, kde se hory a lesy setkávají s mořem, a je výrobcem outdoorového oblečení a vybavení, jehož cílem je zpřístupnit přírodu. V pravém švédském stylu se zaměřujeme na jednoduchost a praktičnost a máme maximální respekt k životnímu prostředí.
To je to, co děláme:
- Vyvíjíme funkční, odolné a nadčasové outdoorové vybavení
- Chováme se zodpovědně k přírodě, zvířatům i lidem
- Inspirujeme a rozvíjíme zájem o život v přírodě
Společnost Fjällräven se zrodila z vize jednoho muže: vize zpřístupnit přírodu více lidem. Åke Nordin se narodil v roce 1936 v Örnsköldsviku na švédském pobřeží. A právě při jednom z jeho mnoha dobrodružství se hluboko v Åkeho mysli zrodilo semínko společnosti Fjällräven.
Nápad vznikl z nutnosti: vytvořit batoh, který by pohltil vybavení, ale pohodlně seděl na zádech. Åke věděl, že musí existovat nějaký způsob. S matčiným šicím strojem a otcovým nářadím vytvořil Åke ve sklepě batoh s dřevěným rámem. A s ním bylo semínko ušito. O deset let později, v roce 1960, ve stejném sklepě založil Åke společnost Fjällräven a uvedl do prodeje svůj první výrobek. Hádejte, co to bylo? Ano, batoh; tentokrát s hliníkovým rámem. Během 60. a 70. let se sortiment výrobků Fjällräven výrazně rozšířil o stany, spací pytle, bundy a kalhoty, a to díky Åkeho tvrdohlavému přesvědčení, že vždy musí existovat způsob - praktické řešení. Bunda Greenland, péřová bunda Expedition a batoh Kånken se staly určujícími výrobky. Prakticky každý druhý Švéd, od zapáleného trekaře po nadšeného milovníka přírody, nosil a důvěřoval značce Fjällräven.